سایت تفریحی سرگرمی

ساخت وبلاگ

چگونه رشد موها را چند برابر کنیم؟

رشد موها را چند برابر کنید

مو نماد زیبایی در خانم ها است و کم مو بودن چهره را بسیار غیر جذاب می کند. موهای پرپشت مردان و زنان را بسیار زیبا و جوان تر نشان می دهد. در این مطلب شما را راهنمای خواهیم کرد که چگونه موهای پر پشتی داشته باشید و رشد موهای شما بیشتر شود.

چگونه رشد مو را زیاد کنیم و موهای پرپشت داشته باشیم؟

مو از جمله نماد‌های زیبایی در انسان به‌ ویژه خانم‌ها محسوب می‌شود. البته آقایان نیز به طور طبیعی از موهای سالم و پرپشت خوششان می‌آید اما متاسفانه درصد افرادی که چنین موهایی دارند، نسبتا کم است. خیلی‌ها دنبال راه و روش‌های موثری می‌گردند که به کمک آنها بتوانند رشد موهای خود را تسریع کنند.
آنچه در ادامه می‌خوانید، عادت‌های اثبات‌شده‌ای است که باعث افزایش سرعت رشد موها می‌شود.

تحریک رشد مو با ماساژ ملایم پوست سر، داروهای موضعی و لیزرهای شانه‌ای

برای بهبود گردش خون در ناحیه سر و تسریع رشد مو معمولا توصیه می‌شود روزانه به کمک سر انگشتان، پوست سر را ماساژ دهید. به این ترتیب اکسیژن بیشتری به ریشه موها می‌رسد. البته این روش را برای برخی افراد چندان توصیه نمی‌کنیم زیرا در افرادی که پوست سر چربی دارند، ماساژ دادن کف سر یا شانه کردن بیش از حد باعث چرب شدن بیشتر موها و ریزش آن می‌شود. برای افزایش جریان خون روش‌های دیگری هم وجود دارد که یکی از آنها استفاده از ماینوکسیدیل است. امروزه لیزر‌های شانه‌ای هم وارد بازار شده تا به کمک امواج لیزر کم‌توان کف سر را گرم ‌کنند و با تحریک عروق، باعث افزایش جریان خون ‌شوند.

پرهیز از بستن موها

برس زدن‌های تهاجمی و استفاده از کش موهایی سفت یا بافت موهایی که مو را در کشش قرار می‌دهد، مانع رشد مو می‌شود. استفاده از کش مو یا بستن و بافتن مو خوب است و مانع اصطکاک زیاد مو با لباس می‌شود اما باید مو را با شیوه‌ای درست و ابزار مناسب بست. در عین حال، باید اجازه داد موها هراز‌گاهی هوا بخورند. بستن مرتب موها یا استفاده مداوم از روسری و کلاه باعث خفه شدن ریشه موها می‌شود.

بیشتر بدانید : روش هایی برای رشد کردن سریع تر موها

پرهیز از مواد شیمیایی

رنگ و مش کردن موها، صاف و فر کردن و استفاده مرتب از سشوار و اتوی مو به ساقه مو آسیب می‌رساند و سبب خشکی و کدری آن می‌شود. در صورتی که به‌طور مرتب از این روش‌ها استفاده کنید، ممکن است حتی ریشه مو هم صدمه ببیند.

شتشوی درست و مرتب مو

هنگام شستشوی موی سر باید به ۲ نکته مهم توجه داشته باشید؛ خوب آب بکشید تا اثری از مواد شوینده روی پوست سر باقی نماند زیرا باقیمانده مواد شیمیایی می‌تواند سبب تحریک پوست سر و آسیب به ریشه و کندی رشد مو شود. درجه آب را هم کم کنید تا گردش خون تحریک و رشد موها تسریع شود.

مدیریت استرس

استرس و اضطراب بالا بدن را خسته می‌کند و سبب بی‌ثباتی و ضعف بدن می‌شود. این موضوع به شدت بر رشد موها اثر منفی دارد و سبب توقف یا کندی رشد موها می‌شود.

مراقبت‌های فردی

استفاده مفرط از محصولات بهداشتی به نفع سلامت موها نیست و سبب خفه شدن ریشه موها و تحریک شدید پوست سر می‌شود. تا جای ممکن به موهایتان فرصت تنفس بدهید. بعد از شستشوی موها می‌توانید از ماسک مو استفاده کنید، اما تنها یک بار در هفته. ما معمولا شستشوی روزانه موها را توصیه نمی‌کنیم زیرا این کار سبب خشکی پوست سر می‌شود و این مساله خودش به رشد موها آسیب می‌زند.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 155 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 6:39

اگر قصد دارید به یک مهمانی خاص مانند عروسی بروید باید بدانید که چه لباسی را با چه رنگی انتخاب کنید که به رنگ پوست شما بخورد و منظره ای زیبا را به وجود بیاورد.

ست لباس با رنگ پوست

رنگ لباس،پوست و آرایشمان را چگونه ست کنیم؟
انتخاب رنگ اشتباه ممکن است باعث کدر شدن رنگ صورت و موهایتان شود درحالیکه رنگ‌های مناسب صورت و موهایتان را شفاف‌تر و خوش‌رنگ‌تر نشان خواهد داد. این مطلب به شما کمک می‌کند رنگ پوستتان را شناخته و بعد براساس آن رنگ لباس، جواهرات، آرایش و موهایتان را انتخاب کنید.
بخش ۱ : تعیین رنگ پوست
* باید درک کنید که رنگ پوست چه معنایی دارد
با اینکه رنگ پوست آدم‌ها انواع متفاوتی دارد ولی به طور کلی دو نوع رنگ پوست داریم : گرم و سرد. رنگ پوست‌های گرم، ته‌ رنگ زرد داشته و رنگ پوست‌های سرد، ته‌ رنگ صورتی دارند. با اینکه با وجود میزان آفتاب‌ دیدگی پوستتان ممکن است رنگ پوستتان روشن‌تر و تیره‌تر شود ولی رنگ پوستتان یکسان باقی خواهد ماند.

* رگ‌هایتان را بررسی کنید
پوست روی مچ دست، آرنج و شقیقه بسیار نازک است و رگ‌هایی نزدیک به سطح دارد. اگر رنگ پوستتان به اندازه کافی روشن باشد، می‌توانید رگ‌ها را در این سه قسمت از بدن مشاهده کنید.

• اگر رگ‌هایتان رنگ زیتونی و سبزرنگ دارند، رنگ پوست شما گرم است.
• اگر رگ‌هایتان آبی‌رنگ هستند، رنگ پوست شما سرد است.
• اگر نمی‌توانید رنگ درستی برای رگ‌هایتان عنوان کنید و مخلوطی از هر دو رنگ در آنها می‌بینید، رنگ پوست شما خنثی است.

آزمایش کاغذ سفید را انجام دهید
پوست صورت شما گاهی قرمزی‌هایی می‌گیرد که ممکن است باعث شود تصور کنید که رنگ پوستتان گرم است. اما این قرمزی اگر زن باشید، ممکن است بخاطر هورمون‌ها و یا قرار گرفتن در معرض آفتاب باشد. به این دلیل، بهتر است پوست روی گردنئیا سینه‌تان برای این منظور بررسی کنید نه پوست صورتتان را.

• یک تکه ورق سفید بالای گردن و سینه تان قرار دهید.
• ببینید وقتی پوست گردن و سینه‌تان کنار این رنگ سفید قرار می‌گیرند، چه رنگ‌هایی از آن بیرون می‌زند.
• رنگ‌های آبی و صورتی نشان می‌دهد که رنگ پوستتان سرد است.
• رنگ‌های سبز و طلایی نشان می‌دهد که رنگ پوستتان گرم است.
• این رنگ‌ها برای آنهایی که رنگ پوست خنثی دارند، در فصول مختلف سال و قرارگیری در معرض آفتاب تغییر می‌کند.

* آزمایش جواهرات را برای خود انجام دهید
باز هم نباید رنگ‌ها را با پوست صورتتان مقایسه کنید، به همین دلیل از گوشواره استفاده نکنید. درعوض، از گردنبند یا دستبند برای بررسی رنگ پوستتان استفاده کنید. برای این آزمایش هم به طلای سفید و هم زرد نیاز دارید، زیر نور طبیعی مناسب، نگاه کنید که پوستتان در مقال هر دو این طلاها چه شکلی است.

• کدام پوستتان را روشن‌تر و سالم‌تر نشان می‌دهد؟
• اگر طلای زرد را کنار پوستتان دوست دارید، رنگ پوستتان گرم است.
• اگر طلای سفید را کنار پوستتان دوست دارید، رنگ پوستتان سرد است.

* واکنش پوستتان را در مقابل نور آفتاب بررسی کنید
افرادی که رنگ پوستی سرد دارند، زودتر افتاب سوخته می‌شوند ولی آنهایی که رنگ پوستی گرم دارند به جای اینکه بسوزند، برنزه می‌شوند.

• برای اینکه بفهمید پوستتان می‌سوزد یا برنزه می‌شود، بیش از اندازه خودتان را در معرض آفتاب قرار ندهید!
• به تجربیات قبلی‌تان تکیه کنید. اگر خاطرات دردناکی از افتاب‌سوختگی دارید، احتمالاً رنگ پوستتان سرد است ولی اگر یادتان نمی‌آید پوستتان درمقابل آفتاب سوخته و کباب شده باشد، احتمالاً رنگ پوستتان گرم است.

* فصلتان را تعیین کنید
با اینکه در قسمت‌های قبلی مشخص کردید که پوستتان گرم یا سرد است، ولی این دو دسته‌بندی، دو زیر دسته دیگر هم دارند. تابستان و زمستان هر دو رنگ‌های سرد هستند درحالی که بهار و پاییز هر دو رنگ‌های گرم هستند.

• تابستان : در آزمایش کاغذ سفید، پوستتان ته‌ رنگ‌های آبی، قرمز یا صورتی داشت. رنگ مو و چشمتان نسبت به زمستان‌ها در مقابل پوستتان کمی تضاد دارد.
• زمستان : در آزمایش کاغذ سفید، پوستتان ته‌ رنگ‌های آبی، قرمز یا صورتی داشت. رنگ مو و چشمتان نسبت به تابستان‌ها در مقابل پوستتان تضاد زیادی دارد (مثلاً پوست رنگپرید و روشن و موهای سیاه).
• بهار : در آزمایش کاغذ سفید، پوستتان ته‌ رنگ‌های طلایی، کرم و هلویی داشت. بهارها معمولاً موهایی توت‌فنگی رنگ یا حصیری رنگ دارند، کک‌ و مکی هستندو گونه‌هایشان گلگون است و چشم‌هایی آبی و سبز دارند.
• پاییز : در آزمایش کاغذ سفید، پوستتان ته‌ رنگ‌های طلایی، کرم و هلویی داشت.

روش ست کردن لباس متناسب با رنگ پوست

رنگ پوست‌های گرم، ته‌ رنگ زرد داشته و رنگ پوست‌های سرد، ته‌ رنگ صورتی دارند
بخش ۲ : انتخاب رنگ مناسب براساس رنگ پوست
* بدانید چه رنگ‌هایی برای همه رنگ‌های پوست مناسب است
بعضی از رنگ‌ها به همه می‌ آید، مثل رنگ قرمز روشن، صورتی کمرنگ، بنفش تیره و کله‌غازی.

* لباس‌هایی بپوشید که با رنگ پوستتان هماهنگ باشد
لازم نیست همه لباس‌هایتان به طور عالی با پوستتان هماهنگ باشد چون آن وقت مجبور خواهید بود همیشه یکسری خاص از رنگ‌ها را تن کنید. کاری که باید بکنید این است که تلاش کنید از رنگ‌هایی که به خوبی با رنگ پوستتان جور است به صورت دائم استفاده کرده و از بقیه رنگ‌ها در کنار آنها استفاده کنید تا لباس‌هایتان تکراری به نظر نرسند.

• تابستان : لباس‌های یاسی و آبی کمرنگ و سایه‌های ملایم و خنثی با ته رنگ گُلی بپوشید. رنگ‌های ملایم‌تر برای شما بهتر از رنگ‌های تند است.
• زمستان : لباس‌ هایی با ته‌رنگ آبی و صورتی یا رنگ‌های شارپ مثل سفید، سیاه و آبی‌نفتی برای شما مناسب است.
• بهار : لباس‌هایی با ته‌ رنگ‌های زرد و نارنجی مثل هلویی، اُکر و آجری بپوشید.
• پاییز : رنگ‌های گرم و تیره مثل کاراملی، نسکافه‌ای، بژ، قرمز گوجه‌ای و سبز بپوشید.

* جواهراتتان را برحسب رنگ پوستتان انتخاب کنید
آزمایش جواهراتی که برای تعیین گرم یا سرد بودن رنگ پوستتان انجام دادید را به خاطر دارید؟ حالا که می‌دانید کدام رنگ طلا پوستتان را سالم‌تر، روشن‌تر و شفاف‌تر نشان می‌دهد، از آن رنگ جواهرات بیشتر استفاده کنید.

• رنگ‌های سرد : تابستان ها باید جواهرات نقره‌ای و طلا سفید استفاده کنند. زمستان‌ها باید از نقره و پلاتینیوم استفاده کنند.
• رنگ‌های گرم : بهارها باید طلای زرد استفاده کنند. پاییزها می‌تواند طلای زرد، برنز یا مسی رنگ برای جواهراتشان استفاده کنند.

* برحسب رنگ پوستتان آرایش کنید
رنگ کرم پودر و کانسیلرتان را باید همیشه بر اساس رنگ پوستتان انتخاب کنید. کانسیلر زیر چشم را یک درجه روشن‌تر از رنگ اصلی پوستتان بخرید تا سیاهی زیر چشم را روشن کند. یادتان باشد رنگ پوستتان ممکن است از تابستان تا زمستان متفاوت شود، بنابراین آرایشتان باید برحسب فصل باشد.

• پوست‌های خیلی روشن : اگر رنگ پوست شما سفید گچی خوانده می‌شود، صورتی‌های کمرنگ و رنگ‌های بژ برای شما مناسب است ولی از رنگ‌های قرمز نارنجی‌دار استفاده نکنید. رژلب‌های هلویی برای مصرف روزانه و قرمز روشن برای شب‌های خاص برایتان فوق‌العاده خواهد بود. از میکاپ‌های توسی‌ و خاکستری خودداری کنید.
• پوست‌های روشن متوسط : از میکاپ‌هایی با ته‌رنگ‌های زرد و مرواریدی و طلایی استفاده کنید.
• پوست‌های متوسط تیره : رنگ پوست شما با رنگ‌های مختلفی هماهنگی دارد، رنگ‌های روشن و ملایم تا رنگ‌های تند و تیره.
• پوست‌های تیره : رنگ‌های قوی و متالیک مثل مسی و برنز برای هایلایت کردن رنگ طبیعی‌تان استفاده کنید. رنگ‌های توتی روشن برای گونه‌ها و لب‌ها هم به شما خواهد آمد. از رنگ‌های روشن و رنگپریده استفاده نکنید.

* رنگ موهایتان را برحسب رنگ پوستتان انتخاب کنید
این تغییری طولانی‌تر و تاثیرگذارتر نسبت به رنگ لباس است و جواهرات و میکاپ است، به همین دلیل باید قبل از رنگ کردن موهایتان بیشتر درمورد آن فکر کنید.

• پوست‌های با رنگ گرم با ته رنگ زرد/طلایی : رنگ‌های تیره مثل بلوطی و موهاگونی یا مسی بعنوان هایلایت برای شما عالی است.
• پوست‌های با رنگ سرد با ته رنگ آبی/قرمز : پوست شما با رنگ‌های متضاد بسیار زیباتر می‌شود. بنابراین به دنبال رنگ‌های تندتری مثل قهوه‌ای، قرمز و بلوند باشید.
• پوست‌های قرمز : رنگ‌های بژ، عسلی و طلایی برای رنگ پوست شما مناسب‌تر است.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 145 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 6:39

فروش سارافون ارزان

ست سارافون و دامن شلواري نيلوفر

1436632136

این اولین بار است که یک ست سارافون و دامن شلواري در اینترنت در فروشگاه اصل فروش ارائه می شود.

ست سارافون ودامن شلواري نيلوفر با طراحی دقیق و هنرمندانه و هماهنگی کامل رنگ ها

روش خريد : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا

محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست

پرداخت نمایید.

خـريد پستي >> قيمت فقـط :۴۵۰۰۰ تومان پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

1352971655

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 128 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:28

فروش سارافون ارزان

ست سارافون و دامن شلواري نيلوفر

1436632136

این اولین بار است که یک ست سارافون و دامن شلواري در اینترنت در فروشگاه اصل فروش ارائه می شود.

ست سارافون ودامن شلواري نيلوفر با طراحی دقیق و هنرمندانه و هماهنگی کامل رنگ ها

روش خريد : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا

محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست

پرداخت نمایید.

خـريد پستي >> قيمت فقـط :۴۵۰۰۰ تومان پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

1352971655

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 179 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:28

شب نیمه شعبان بهترین شب بعد از شب قدر است و خواندن دو رکعت نماز در شب نیمه شعبان بعد از نماز عشاء مستحب است، در رکعت اول بعد از حمد، سوره کافرون و در رکعت دوم بعد از حمد سوره توحید خوانده شود.

احیای شب نیمه شعبان

نقل شده: رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمود: شب نیمه شعبان در خواب دیدم جبرئیل بر من نازل شد و فرمود: ای محمّد(صلی الله علیه و آله) در چنین شبی خوابیده‎ای؟ گفتم: این شب چه شبی است؟

فرمود: شب نیمه شعبان است برخیز. مرا بلند کرد و به بقیع برد، و سپس جبرئیل فرمود: سرت را بلند کن زیرا در این شب‎ها درهای رحمت خدا در آسمان به روی بندگان باز است، همچنین درِ رضوان، درِ آمرزش، درِ فضل، درِ توبه، درِ نعمت، درِ جود و سخاوت، درِ احسان باز است، خداوند به عدد پشم‎ها و موهای چرندگان در این شب گنهکاران را آزاد می‎کند، پایان عمرها در این شب، تعیین می‎گردد، رزق‎های یک سال در این شب تقسیم می‎شود و حوادث یک سال در این شب معیّن می‎گردد.

ای محمد! کسی که این شب را با تکبیر و تسبیح و تهلیل و دعا و نماز و قرائت قرآن و اطاعت و خضوع و استغفار بسر برد، بهشت منزل و سرای او است، و خداوند گناهان گذشته و آینده‎اش را می‎آمرزد … ای محمد(صلی الله علیه و آله) این شب را احیاء بگیر و به امت خود دستور بده آنها نیز این شب را احیاء بدارند، و با عمل به سوی خدا تقرب جویند، چرا که این شب شبی شریف است.

از اعمال این شب، خواندن دعای کمیل در سجده است روایت شده که کمیل گوید دیدم حضرت علی (علیه‎السلام) این دعا را در شب نیمه شعبان در سجده خواندند.

در مورد زیارت امام حسین(علیه‎السلام) در این شب به خصوص در صورت امکان در کنار قبرش، آمده هر که بشناسد امام حسین(علیه‎السلام) را و شهادت او و هدف شهادتش را که موجب نجات امت گردید و وسیله و راهگشایی برای رسیدن به فوز عظیم شد(خلاصه این که عبادتش در این شب از روی توجه و علاقه و معرفت خاص باشد) آنگونه خویشتن را در برابر خدا خاضع نماید که شایستگی آن را دارا می‎باشد و نیز از خدا خواسته‎های شرعیش را تقاضا کند.

شب نیمه شعبان، شبی است که در آن کسی تولد یافته که مانند او (علیه السلام) برای پاک ساختن زمین و فرج عمومی برای مؤمنین امم، و برافراشتن پرچمهای عدل خدا برای اهل زمین، و جمع کامل بین سیاست دین و دنیا تولد نیافته است. و بر سالک است که چون به این منزلگاه [شب نیمه شعبان] رسید، اوًلا نظر خود را در این شب، از لذت به دنیا و از راحت در آن برگیرد و نفس خود را مهیا کند که آن را شب وداع خود از دنیا بداند و نفس خود را در آن فرض کند که مانند شبی است که در بامداد آن شب، روز قیامت خواهد بود تا سنگینی اعمال بر او سبک خواهد شد بلکه گذشتن و تمام شدن آن شب براو گران باشد و دوست بدارد که آن شب، از آن مقداری که هست طولانی ترباشد، و عمل او در آن شب روی این زمینه باشد که خود را فرض کند که با هریک از اعمال در حال وداع است، به طوری که آن عمل، آخرین عمل اوست از عمردنیا، تا کوشش او در دست کردن اعمال افزونتر شود و چون نفس و قلب خود را به میزان برای عمل حاضربیند، براوست که قبل از داخل شدن شب، نظر کند در اختیار کردن اعمال و ترتیب آن، به آنچه که بیشترمناسب حالش می باشد و اگر دو عمل را در فضیلت و مناسبت برابربیند، آن را که مشقت و سختی اش برنفس باشد.

و باز از مهمّات این شب، تقرب به امام حجت عصر و ولی امرف ناموس اکبر، صاحب غیبت الهیه و دعوت نبویه، وارث انبیاء و خلیفه خلفاء و خاتم اوصیاء، مظهر عدل الله الاعظم، افرازنده پرچم هدایت و بر هم زننده بساط سرکشان و منکران حق و حقیقت و بیچاره کننده اهل عناد و ضلالت و الحاد و محو کننده آثار انحراف و هوا پرستی و گرد آورنده سخن ها بر تقوی و رشته پیوند بین اهل آسمانو زمین، حجّت کبرای خدائی و آیت عُظمای نصرت عاجل، فیروزی نزدیک کبریائی، ادب کننده جهانیان و سلطان اعظم و مولای گرامی، آقای ما و پیشوای ما و پناهگاه ما و نگهبان و سرپرست ما، مهدی قائم- ارواحنا و ارواح العالمین له الفداء – است.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 138 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:28

کمک ۱۰۰ تومانی یک هوادار به پرسپولیس

انتشار تصویر فیش کمک یک هوادار پرسپولیس به باشگاه آن هم با مبلغ ۱۰۰ تومان، در شبکه های اجتماعی می چرخد و باعث تعجب خیلی ها شده است.

به گزارش پونک، البته انتشار فیش واریزی این هوادار نشان از عشق او به تیمش دارد، اما این ماجرا از عوارض طرح عجیب کمک هواداران به پرسپولیس است.

نکته ی جالب در مورد این، نام پرداخت کننده ی آن می باشد…!

کمک 1000 ریالی یک هوادار به پرسپولیس ! + عکس

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 148 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:21

به مناسبت فرا رسیدن روز ولنتاین ۲۰۱۶ ، جالب دونستیم تا تصاویری رو آماده کنیم از انواع مختلف لباس عروس در کشورهای مختلف جهان؛ تصاویر واقعا جذاب هستند، پیشنهاد می کنیم از دست ندید.

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

بلغارستان / لباس عروس

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

پرو

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

اندونزی

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

پاکستان

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

هندوستان

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

نیجریه

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

جمهوری تووا، روسیه

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

ترکیه

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

چچن

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

ژاپن

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

غزه، فلسطین

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

نوبیا

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

اریتره

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

کره

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

اردن

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

مالی

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

عراق

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

تبت

نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر

سریلانکا

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 176 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:21

بعد از آنکه فهمیدید چه نوع استرسی انرژی ذهنی شما را می‌گیرد اقدامات فعال برای به حداقل رساندن آن را انجام دهید. تلفن همراه و کامپیوترتان را خاموش کنید و برنامه‌های روز بعد را بنویسید.

یکی از سوالاتی که اغلب زوجین می‌پرسند این است که چطور می‌توان هنگام رابطه جنسی بیشترین لذت را برد؟

دلیل اصلی اینکه بسیاری از زوجین در زندگی جنسی‌شان هیجانی نمی‌بینند این است که در لحظه برقراری رابطه جنسی به لحاظ روانی حاضر نیستند.

خیلی از شما در طول روز با سرعت فوق العاده‌ای به کارهای‌تان می‌رسید و وقتی به خانه می‌رسید با خودتان فکر میکنیدچرا باید بر لذات جنسی ام تمرکز کنم و آنها را به آهستگی و با طمانینه انجام دهم! برای داشتن رابطه جنسی با تمرکز و توجه کامل باید به چند نکته توجه کنید.

آنچه در این راه به دست می‌آورید قدر بدانید و به سمت موفقیت بروید

آیا درباره کارهایی که باید انجام دهید استرس دارید؟ آیا شما به سختی رابطه جنسی را در اولویت‌های زندگی‌تان قرار می‌دهید؟

بعد از آنکه فهمیدید چه نوع استرسی انرژی ذهنی شما را می‌گیرد اقدامات فعال برای به حداقل رساندن آن را انجام دهید. تلفن همراه و کامپیوترتان را خاموش کنید و برنامه‌های روز بعد را بنویسید.

اصول لذت بردن از رابطه جنسی در زندگی زناشویی

اصول لذت از رابطه جنسی

نگاهی صادقانه به توقعات‌تان از زندگی جنسی داشته باشید

آیا زمانی که هیچ تمایلی ندارید خودتان را مجبور به داشتن رابطه جنسی می‌کنید؟ ایا چیزهایی هست که به خودتان اجازه انجامشان را در حین رابطه جنسی نمی‌دهید یا چیزهایی می‌خواهید که نمی‌توانید آنها را از همسرتان بخواهید؟

اجازه ندهید قواعد به شما بگوید که چه زمان و چگونه رابطه داشته باشید. اجبار نقطه مقابل لذت بردن است.

مهارت‌های جنسی‌تان را بیشتر کنید

رابطه جنسی خوب تدریس نمی‌شود اما اگر احساس خوبی از داشتن رابطه جنسی با همسرتان نمی‌کنید، بدون شک ذهن‌تان جای دیگری می‌رود.

خوشبختانه یادگیری رابطه جنسی خوب، می‌تواند برای‌ هر دوی شما سرگرم کننده باشد. شما می‌توانید با هم کتاب بخوانید، موسیقی گوش دهید، کارگاه‌های آموزشی بروید یا حتی از مشاور کمک بگیرید.

تمرین کنید که بیرون از رختخواب هم در زمان حال باشید

در لحظه حاضر بودن مانند هر مهارت دیگری نیاز به رشد و توسعه دارد. برای بیشتر مردم یادگیری اینکه در فعالیت‌هایی به جز رابطه جنسی در لحظه حاضر باشند، راحت‌تر است.

سعی کنید چند بار در روز به مدت ۵ دقیقه بنشینید و در یک جای بی سر و صدا به دنیای  درون‌تان توجه کنید. تمرین کنید که هنگامی که در حال حرکت هستید مانند زمانی که در خیابان قدم می‌زنید یا حتی در حال ورزش کردن هستید، به بدن‌تان توجه کنید.

به تدریج خودتان را در لحظه حرکت دهید و به آرامی به عقب برگردید

به طور کلی حرکت به داخل یا خارج از آگاهی و هشیاری طبیعی است. شما قطعا در اینکه حواس‌تان را برای لحظه‌ای پرت کنید موفق‌تر خواهید بود تا اینکه تلاش کنید در لحظه به موضوع مشخصی فکر نکنید. وقتی می‌بینید ذهنتان دارد به سمت و سوی دیگری می‌رود یک نفس عمیق بکشید و سعی کنید توجه‌تان را به لحظه حال جلب کنید. بر احساسات‌تان تمرکز کنید و از همسرتان بخواهید کمی فرصت دهد.

حواس پرتی حین رابطه جنسی خسته کننده است اما زمان گذاشتن برای علت یابی می‌تواند تجربه باارزشی باشد. توسعه‌ مهارت‌هایی که با کمک آنها بتوانید در لحظه لذت ببرید، می‌تواند انجام رابطه جنسی را لذتبخش کند.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 178 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:21

فروش سارافون ارزان

ست سارافون و دامن شلواري نيلوفر

1436632136

این اولین بار است که یک ست سارافون و دامن شلواري در اینترنت در فروشگاه اصل فروش ارائه می شود.

ست سارافون ودامن شلواري نيلوفر با طراحی دقیق و هنرمندانه و هماهنگی کامل رنگ ها

روش خريد : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا

محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست

پرداخت نمایید.

خـريد پستي >> قيمت فقـط :۴۵۰۰۰ تومان پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

1352971655

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 220 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:31

4 بازیگر جدید در فصل دوم سریال شهرزاد

فصل اول سریال شهرزاد با داستانی جالب به پایان رسید. در فصل دوم ۴ ببازیگر سینما به این سریال اضافه می شوند.

بازیگران فصل دوم سریال شهرزاد

سید‌محمد امامی یکی از دو تهیه‌کننده سریال «شهرزاد» در رابطه با تغییرات جدید این اثر نمایشی خانگی در سری دوم گفت: ۱۴ قسمت از ۲۲ قسمت سناریو فصل دوم «شهرزاد» به نگارش درآمده است و با پایان نگارش این سناریو حدود چهار الی پنج بازیگر جدید به «شهرزاد» خواهند پیوست.

وی در همین رابطه ادامه داد: نود درصد بازیگران فصل نخست این مجموعه نمایشی خانگی در فصل دوم «شهرزاد» به ایفای نقش خواهند پرداخت و اواسط تیرماه پیش تولید این سریال به پایان خواهد رسید و فلیمبرداری این اثر را آغاز خواهیم کرد.

داستان این سریال از کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می‌توان آن را ملودرامی عشقی جنایی تعریف کرد که ۲۸ هفته مردم ایران را سرگرم کرد و بعد از مدت‌ها توجه مخاطبان را به سریال‌های وطنی برگرداند.

از بازیگرانی که درفصل اول این سریال حضور داشتند می‌توان از علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک‌نیت،هومن برق‌نورد و مونا احمدی نام برد.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 150 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:31

دستگیری خاله در خانه فحشا با 4 زن و 2 مرد!

اعضای یک خانه فساد و فحشا در بیرجند به همراه خاله (خانم رئیس) در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند. از اعضای این باند مواد مخدر نیز کشف شده است.

دستگیری ۸ مرد و ۴ زن در خانه فحشا

مأموران اداره عملیات پلیس امنیت عمومی با دریافت اخباری مبنی بر فعالیت شبکه‌ باند مخوف ترویج فساد و بی‌بند و باری در شهرستان بیرجند، دستگیری اعضای این باند و انهدام آن را در دستور کار خود قرار دادند. در تحقیقات شبانه‌روزی مشخص شد سردسته این باند با نام مستعار “خاله” است. بررسی‌ها نشان می‌داد خاله، با جذب دختران و زنان جوان و اعتیاد آنان به مواد مخدر، از آنان سوء استفاده می‌کند.

با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی اعضای باند در عملیاتی غافلگیرانه اعضای این باند دستگیر شدند. در بازرسی از پاتوق‌های باند خاله و یکی دیگر از سرکردگان اصلی این باند، ۵۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ مجید شجاع، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی، در رابطه با این خبر گفت: با دستگیری سرکردگان باند ترویج بی‌بند و باری ۱۲ نفر از اعضای باند شامل هشت مرد و چهار زن که برای اهداف نامشروع به کارگیری شده بودند، دستگیر شدند. پروندهٔ قضائی در این رابطه تشکیل و متهمان به مقام قضائی معرفی شدند.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 145 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:31

دانشمندان با انجام بررسی‌های علمی و پزشکی احساس افراد را یک دقیقه قبل از مرگ توصیف کردند.

تا به حال از خود پرسیده‌اید یک دقیقه قبل از مرگ چه احساسی خواهید داشت و در لحظه مرگ به چه فکر خواهید کرد؟ این ۲ سوال میان افراد بسیار رایج است و کمتر فردی است که در طول زندگی این موارد را از خود نپرسیده باشد.گروهی متشکل از پزشکان و شیمی‌دان‌های آمریکایی با انجام آزمایش‌ها و بررسی‌های گسترده بر روی افراد در حال مرگ و یا بازگشته از مرگ نشان دادند که در زمان مرگ و چند دقیقه قبل از آن احساسی شبیه به دیدن فیلم بسیار ترسناک به افراد دست می‌دهد؛ در این شرایط مغز واکنشی از خود نشان می‌دهد که هنگام تماشای فیلم بسیار ترسناک دارد.

این گروه علمی ترس را عامل این موضوع می‌داند زیرا هنگام احساس خطر ناخودآگاه ترس به فرد حاکم می‌شود. قسمتی از مغز به نام تالاموس به استرس و فشار روحی بسیار حساس است و در چنین شرایطی با انتشار برخی هورمون‌ها و مواد شیمیایی واکنش نشان می‌دهد.گفته می‌شود که یک دقیقه قبل از مرگ فرد احساس ترس همراه با پرواز یا برخورد را حس خواهد کرد و در این شرایط هیپوتالاموس سبب انتشار آدرنالین در بدن شده تا بدن را برای واکنش صحیح آماده کند. این تحقیق نشان می‌دهد در بیشتر موارد افراد در لحظه مرگ سعی می‌کنند مانند تماشای فیلم ترسناک فریاد بزنند اما صدایشان به گوششان نمی‌رسد؛ در واقع به گوش هیچ فردی نمی‌رسد زیرا در این لحظه تنفس قطع شده و مغز در حال از کار افتادن است

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:30

فروش سارافون ارزان

ست سارافون و دامن شلواري نيلوفر

1436632136

این اولین بار است که یک ست سارافون و دامن شلواري در اینترنت در فروشگاه اصل فروش ارائه می شود.

ست سارافون ودامن شلواري نيلوفر با طراحی دقیق و هنرمندانه و هماهنگی کامل رنگ ها

روش خريد : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا

محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست

پرداخت نمایید.

خـريد پستي >> قيمت فقـط :۴۵۰۰۰ تومان پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

1352971655

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 134 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:30

در پی سفر بسیار کوتاه ‘بوراک اوزچیویت burak özçivit ‘ به کویت، کابران شبکه های اجتماعی در این کشور تأکید کردند که او نیم میلیون دینار کویت در مقابل عکس گرفتن با نوه یکی از خانواده‌های ثروتمند این کشور دریافت کرده است.پس از سفر بوراک، ‘روان بن حسین’ از فعالان مشهور کویتی در ‘اسنپ شات’ عکسی را از خودش با این هنرپیشه ترکیه‌ای در حال غذا خوردن منتشر کرد. وی به دلیل این سفر بوراک اشاره‌ای نکرد.

با این حال یکی از روزنامه‌های ترکیه‌ای اعلام کرد که بوراک برای دیدار با یکی از طرفداران خود به کویت سفر کرده است.سایتهای هنری ‘الفن’ نیز مدعی شده است که بوراک برای حضور در جلسه تصویر برداری تبلیغاتی یک شرکت مخابراتی به کویت سفر کرده، و این تبلیغات در ماه رمضان پخش خواهد شد.

بوراک اوزچیویت در کویت

بوراک اوزچیویت در کویت

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 154 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:30

۴۷۳

****بهترین خوراکی ها قبل از خواب

*کیوی:این میوه سرشار از آنتی اکسیدان ها، کاروتنوئیدها، ویتامین ث و ویتامینEبعلاوه یک هورمون آشنا به نام سروتونین استاین هورمون مرتبط با خواب در صورتی که سطوحش پایین باشد، باعث بی خوابی می شود.کیوی همچنین غنی از فولات است و نشان داده شده که یکی از عوارض کمبود فولات، بی خوابی است.

*گیلاس: یک مطالعه که درمجله اروپایی تغذیه به چاپ رسیده، حاکی از آن است که افرادی که تنها در روز یک اونس آب گیلاس می نوشند، خواب طولانی تر و کامل تری نسبت به سایرین دارند.
گیلاس حاوی ملاتونین است؛ یعنی هورمونی که مرتبط با چرخه خواب و بیداری است. ملاتونین گیلاس سیستم عصبی را آرام کرده، استرس و تحریکات عصبی را کاهش داده و به وضعیت های بی خوابی و سردرد کمک فراوانی می کند.

*غلات و شیر بدون چربی:هرچند غلات کامل و شیر کم چرب بیشتر برای صبحانه مناسب به نظر می رسد، اما می تواند یک میان وعده مناسب قبل از به خواب رفتن هم باشد. شیر حاوی تریپتوفان، اسید آمینه ای است که به عنوان پیش ماده برای سروتونین و شبیه یک عامل خواب آور عمل می کند. فقط باید مطمئن شوید که شیر کم چرب است چون شیر با چربی کامل دیر هضم می شود و خواب را به تعویق می اندازد. علاوه بر این خوردن محصولات با کربوهیدرات های پیچیده چهار ساعت قبل از خواب، می تواند کیفیت خواب شبانه را افزایش دهد.

* موز:یک منبع عالی از منیزیوم و پتاسیم است. مصرف موز می تواند با آرام بخشی عضلات، بدن را بهتر در حالت خواب قرار دهد. منیزیوم اثر مثبت بر کیفیت خواب در افراد مسنی دارد که از بی خوابی رنج می برند. موز همچنین حاوی تریپتوفان است و هورمون های خوئاب مانند سروتونین و ملاتونین را تنظیم می کند.

بادام:یکی دیگر از منابع غنی از منیزیوم، بادام است. ضمنا بادام سرشار از کلسیم بوده و مصرف آن، بدن و عضلات را آرام می کند. کلسیم نقش مهمی در کمک به مغز برای تبدیل تریپتوفان به ملاتونین دارد.

*اسفناج:این سبزی تیره رنگ، بهترین دوست بی خوابی است. اسفناج نه تنها حاوی تریپتوفان است، بلکه منبع خوب فولات، منیزیوم، و ویتامین های ب ۶ و ث نیز به شمار می رود که همه این مواد مغذی عوامل کلیدی در سنتز سروتونی و ملاتونین دارند. اسفناج همچنین حاوی گلوتامین، یک اسید آمینه است که بدن را برای خلاص شدن از سمسوم سلولی که منجر به بی خوابی می شوند، تحریک می کند.

* مرغ:این نوع گوشت هم حاوی تریپتوفان است که اثرات قدرتمند خواب آور آن ثابت شده است. مصرف مرغ همراه با کربوهیدرات های پیچیده ای مانند برنج قهوه ای چند ساعت قبل از خواب، به افزایش کیفیت خواب شبانه کمک می کند.

****بدترین خوراکی ها قبل از خواب
* قهوه:کافئین می تواند برای چند ساعت، سیستم عصبی مرکزی را تحریک کند. اثرات کافئین قادر است هشت تا ۱۴ ساعت در بدن بماند و چرخه خواب را مختل کند. کافئین موجود در قهوه سایر نوشابه های انرژی زا نباید هشت ساعت قبل از خواب شبانه وارد بدن شود.
* شکلات:درست مانند قهوه، شکلات سیاه نیز حاوی کافئین است و خواب عمیق شبانه را می شکند.
* غذاهای چرب:انواع این غذاها باعث بروز نفخ و سوء هاضمه شده و استراحت شبانه را دچار تداخل می کند. ضمن این که احساس کسالت و خواب آلودگی در صبح روز بعد نیز با مصرف غذاهای چرب بیشتر می شود.
* غذاهای تند:غذاهای ادویه دار و ترشی جات حاوی سوزش سر دل در افرادی که سیستم گوارشی شان حساس است را افزایش می دهد. این غذاها همچنین خواص ترموژنیک دارد که درجه حرارت مرکزی بدن را افزایش می دهد.
*میوه خشک شده:مصرف بیش از حد غذاهای با فیبر بالا مانند میوه خشک باعث ناراحتی های گوارشی در طول شب می شود ضمن این که گرفتگی عضلات را نیز افزایش می دهد.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:34

۴۷۲

توصیه هایی جدی برای جلوگیری از سرطان پوست:
-جلوگیری از برخورد اشعه خورشید با پوست در روز های گرم و آفتابی
ساعت ۱۰ صبح تا چهار بعد از ظهر، اوج شدت اشعه خورشید، به ویژه در تابستان است. محققان توصیه می کنند که افراد در این ساعات از روز تا حدامکان در معرض نور خورشید قرار نداشته باشند.
-استفاده از کرم ضد آفتاب با حداقل اس پی اف ۱۵
منظور از اس پی اف، عامل محافظتی در مقابل نور آفتاب است. استفاده از کرم ضد آفتاب در تمام دوران سال و تجدید آن هر دو ساعت یک بار به کرات توصیه شده است.
-اجتناب از روش های مختلف برنزه شدن
برنزه شدن چه به صورت طبیعی و چه با استفاده از دستگاه های سولاریوم، مهمترین علت بروز سرطان پوست است.
-بررسی دوره ای پوست
این مرحله که توسط خود شخص صورت می گیرد، شامل بررسی خال ها و لکه های روی پوست است. در صورت افتادن خال یا بزرگ شدن آن، در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید.
-استفاده از کلاه، دستکش و عینک
-استفاده از لباس های آستین بلند در زمستان
-استفاده از کرم ضد آفتاب برای نوزادان، کودکان و مردان نیز الزامی است.
بر اساس گزارش انجمن سرطان آمریکا، سرطان پوست شایع ترین سرطان در آمریکا محسوب می شود و مرگبارترین نوع سرطان که ملانوم نام دارد، سالانه جان بیش از ۱۰ هزار نفر را در آمریکا می گیرد. انواع دیگر سرطان پوست از جمله سرطان سلول سنگفرشی و سرطان سلول پایه ای نیز از سرطان های کشنده پوستی محسوب می شوند که تعداد قربانیان آنان کمتر از ملانوم است.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:34

بهداشت دهان و دندان

حقایق هفتگانه لبخندهای زیبا

دندان‌پزشكان آمریكایی معتقدند كه ۲۵ درصد از افراد ۳۵ تا ۵۹ ساله این کشور، اهمیت چندانی به وضعیت دهان و دندانشان نمی‌دهند و طبیعتا این موضوع می‌تواند برای آنها گران تمام شود. اگر شما دوست ندارید كه جزو این ۲۵ درصد باشید، این ۷ عادت رفتاری یا غذایی را خوب به خاطر بسپارید تا لبخند زیباتری داشته باشید.

۱٫مصرف كربوهیدرات‌ها (قندها) را به وعده‌های اصلی غذایی‌تان محدود کنید
خیلی‌ها فكر می‌كنند که فقط مصرف شیرینی و شكلات باعث پوسیدگی یا خراب شدن دندان آنها می‌شود اما محققان می‌گویند كه كربوهیدارت‌هایی مانند سیب‌زمینی یا حتی بیسكوییت‌های كم‌شیرین و سبوس‌دار هم می‌توانند دندان‌های شما را خراب كنند!

به عقیده پژوهشگران كربوهیدرات‌ها پس از مصرف در بدن تبدیل به قند ساده می‌شوند و اگر به همین خاطر تكه‌ای نان، سیب‌زمینی یا بیسكوییت هنگام جویده شدن بین دندان‌های یا لثه شما گیر كند، می‌تواند به مرور زمان دندان‌هایتان را خراب كند و از بین ببرد.

بنابراین دندان‌پزشكان آمریكایی به همه افراد توصیه می‌كنند كه مصرف كربوهیدرات‌ها را به وعده‌های اصلی غذا محدود كنند چون بعد از صرف وعده اصلی غذا، معمولا افراد آب می‌خورند، مسواك می‌زنند یا از نخ دندان استفاده می‌كنند و همه این كارها باعث خارج شدن تكه‌های ریز باقیمانده غذا از لابه‌لای دندان‌ها و لثه می‌شود.

۲٫بلافاصله بعد از نوشیدن نوشابه مسواك نزنید
دكتر مری هایس، دندان‌پزشك و سخنگوی جامعه دندان‌پزشكان شیكاگو می‌گوید: «هرگز بلافاصله بعد از نوشیدن نوشابه‌ای گازدار یا اسیدی، دندان‌هایتان را مسواك نزنید زیرا اسید نوشیدنی شما با مواد تمیزكننده خمیر دندان تركیب می‌شود و این امر فاسد شدن و از بین رفتن مینای دندان‌تان را در پی خواهد داشت.» شما می‌توانید برای محافظت از دندان‌هایتان پس از مصرف انواع نوشابه‌ها یك لیوان آب ساده را در دهانتان قرقره كنید یا دندان‌هایتان را با آب خالی بشویید.

۳٫٫نوشیدنی‌های حاوی ویتامین C بنوشید؛ البته با نی!
ویتامین C یكی از مهم‌ترین ویتامین‌ها برای شادابی پوست و حفظ سلامت لثه‌هاست. اما نوشیدنی‌های حاوی این ویتامین حالت چسبندگی و شیرین دارند و می‌توانند به راحتی به سطح دندان‌های شما بچسبند و باعث فساد آنها شوند.

دندان‌پزشكان نیویوركی معتقدند كه افرادی كه حداقل ۱۸۰ میلی‌گرم ویتامین C در روز مصرف می‌كنند، ۲۵ درصد كمتر از كسانی كه كمتر از ۶۰ میلی‌گرم ویتامین C در روز می‌خورند، به بیماری‌های لثه مبتلا می‌شوند. بنابراین شما باید برای حفظ سلامت لثه و دندان‌هایتان، روزی ۱۸۰ میلی‌گرم ویتامین C را البته با نی بنوشید.

۴٫بیشتر چای بنوشید
هر چند كه تا به حال بسیاری از افراد اعتقاد داشتند كه رنگ چای باعث از بین رفتن زیبایی دندان‌هایشان می‌شود اما متخصصان دانشگاه شیكاگو می‌گویند كه پلی‌فنول‌های موجود در چای سیاه یا سبز باعث جلوگیری از به وجود آ‌مدن حفره در دندان‌ها و بیماری‌های لثه می‌شوند. آنها معتقدند كه همه افراد می‌توانند برای پیشگیری از تیره‌شدن رنگ دندان‌هایشان پس از نوشیدن چای، كمی آب در دهانشان بچرخانند و با این كار رنگ چای را از بین ببرند.

۵٫تا می‌توانید، كلسیم بخورید
همان‌طور كه مصرف كلسیم برای استحكام استخوان‌ها اهمیت دارد، این ماده معدنی مفید می‌تواند سلامت و استحكام لثه و دندان‌های شما را هم تضمین كند. محققان می‌گویند كه مصرف ۸۰۰ میلی‌گرم كلسیم در روز تا ۳۰ درصد بیماری‌های لثه را در افراد كاهش می‌دهد.

از طرف دیگر، بد نیست كه بدانید هر چقدر شما در روز كلسیم مصرف كنید این كلسیم در استخوان‌ها و دندان‌هایتان ذخیره می‌شود و آنها را قوی و محكم می‌كند. بنابراین پژوهشگران توصیه می‌كنند كه به میزان لازم شیر، پنیر، لبنیات و ماست بخورید چون این خوراكی‌ها منابع خوبی برای دریافت كلسیم هستند.

۶٫موقع شنا مراقب دندان‌هایتان باشید
شاید برایتان جالب باشد كه بدانید یكی از مهم‌ترین دلایل فساد دندان‌ها بین شناگران، كلر موجود در آب استخرها است. دكتر مت مسینا، دندان‌پزشك و عضو جامعه دندان‌پزشكان آمریكا می‌گوید: «اگر شما یك شناگر حرفه‌ای هستید یا به‌طور منظم به استخر می‌روید، مراقب باشید كه هنگام شنا كردن دهانتان بسته باشد تا آب پر از كلر استخر داخل دهانتان نرود. اگر هم به‌صورت اتفاقی كمی از آب استخر را خوردید، بلافاصله دهان و دندان‌هایتان را با آب خالص و تمیز بشویید تا با این كار از پوسیدگی دندان‌هایتان جلوگیری كنید.»

۷٫غلات كامل و سبوس‌دار را در سبد خریدتان بگنجانید
استادان دانشگاه مك مستر كانادا می‌گویند كه غلات سبوس‌دار، بیمه‌نامه دندان‌ها هستند! آنها معتقدند كه مصرف منظم غلات سبوس‌دار علاوه بر سلامت دهان و دندان، سلامت قلب شما را تضمین می‌كنند و جلوی ابتلا به دیابت را هم می‌گیرند. براساس نتایج مطالعات انجام‌شده ابتلا به عفونت لثه و فساد دندان‌ها در افرادی كه هر روز غلات سبوس‌دار می‌خورند، ۲۳ درصد كمتر از سایرین است. بیسكوییت و ماكارونی سبوس‌دار و برنج قهوه‌ای می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای حفظ سلامت دندان‌هایتان باشند.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 122 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:15

چه کسی گفته است که هنگام ورزش به ظاهر خود اهمیت ندهید؟ شما باید در همه حال زیبا و جذاب به نظر برسید. از آنجا که مو تاثیر زیادی بر زیبایی شما دارد، باید مدام به آن رسیدگی کنید حتی در باشگاه های ورزشی.

همان طور که می دانید بیشتر خانم ها هنگام ورزش، برای جلوگیری از عرق کردن موهای خود را می بندند اما اگر می خواهید ظاهری متفاوت از دیگران داشته باشید، مدل هایی را که در اینجا برایتان آورده ایم، امتحان کنید. شما حتی می توانید این مدل های زیبا را در مکان های دیگری مانند میهمانی هم به کار برید.

آموزش تصویری بستن مدل موهای متنوع و شیک

آموزش تصویری بستن مدل موهای متنوع و شیک

آموزش تصویری بستن مدل موهای متنوع و شیک

آموزش تصویری بستن مدل موهای متنوع و شیک

آموزش تصویری بستن مدل موهای متنوع و شیک

آموزش تصویری بستن مدل موهای متنوع و شیک

آموزش تصویری بستن مدل موهای متنوع و شیک

آموزش تصویری بستن مدل موهای متنوع و شیک

آموزش تصویری بستن مدل موهای متنوع و شیک

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 132 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:15

لیف زدن برای پاکسازی پوست خوب است یا بد؟

بالاخره لیف زدن به صورت باعث شفافیت و تمیزی پوست می شود یا نه باعث عوارض پوستی می شود؟

صورتتان را لیف نزنید!اگر مستعد آکنه هستید، می‌دانید که پیدا کردن یک شوینده و شیر پاک کن خوب برای پوست حساستان کار بسیار دشواری است.

شوینده‌های نامناسب ممکن است پوستتان را زبر و خشک کنند، رطوبت پوست را از بین ببرند یا بر روی پوست چرب شما کاملا بی اثر باشند!

گام اول: با پوستتان ملایم باشید
برای مبتدی‌ها دانستن این نکته اهمیت دارد که تمیز نگه داشتن صورتتان باید بدون تغییر در ترکیب شیمیایی آن باشد. لیدیا واتی، رئیس یک موسسه‌ی زیبایی در این باره توضیح می‌دهد:

از مساعد کردن شرایط برای رشد و نمو باکتری‌ها اجتناب کنید. برای این کار، روزانه صورت خود را با یک شوینده و پاک‌کننده‌ی ملایم بشویید. از محصولاتی که مخصوص پوست‌های حساس‌اند استفاده کنید.

دکتر داووی، جراح و متخصص پوست هم توصیه می‌کند از شوینده‌های الکلی پرهیز کنید، زیرا این شوینده‌ها پوست را خشک می‌کنند و رطوبت طبیعی آن را از بین می‌برند.

گام دوم: صورتتان را لیف نزنید
ممکن است برای خلاص شدن از شر جوش‌ها و باکتری‌ها وسوسه شوید که صورتتان را لیف بکشید. اما این کار را نکنید!

دکتر داووی می‌گوید: شستشوی شدید و سایشی صورت، باعث تحریک پوست و بدتر شدن جوش‌ها می‌شود. علت بوجود آمدن آکنه، پایین بودن بهداشت فردی نیست.

لیدیا واتی نیز با این نظر موافقت می‌کند: صورتتان را لیف نزنید. سعی کنید پوستتان را هیدراته و مرطوب نگه دارید و لایه‌های محافظ صورت را از بین نبرید. لیف زدن پوست، باعث تحریک و التهاب بیشتر آن می‌شود!

گام سوم: به دنبال اسید سالیسیلیک باشید
می‌خواهید برای پوست چرب و جوشدار خود یک شوینده‌ی عالی بخرید؟ برچسب روی محصولات را برای پیدا کردن محصول مناسب پوستتان به دقت بخوانید. به گواهی دکتر دبرا جالیمان، متخصص پوست، اسید سالیسیلیک و اسید گلیکولیک، بهترین ترکیباتی هستند که می‌توان در این شوینده‌ها و شیرپاک کن‌ها به کار برد.

دکتر جالیمان هم چنین ژل بنزویل پراکسید یا رتینول را برای استفاده عصرگاهی توصیه می‌کند. لیدیا واتی نیز می‌گوید سالیسیلیک اسید و بنزویل پراکسید، به پاکسازی پوست از سلول های مرده و از بین بردن باکتری ها کمک می کند. «اگر این ترکیبات پوستتان را زبر و خشک می‌کند به سراغ یک محصول ملایم‌تر مثل روغن درخت چای بروید.»

یکی دیگر از فواید سالیسیلیک اسید این است که دارای میل ترکیبی با چربی هاست. یعنی به داخل چربی‌ها نفوذ می‌کند. به گفته‌ی لاری نرونها، کارشناس زیبایی، می‌تواند به منافذ مسدود پوست نفوذ کرده و جوش های سرسیاه را از بین ببرد.

نومان، متخصص مراقبت‌های پوستی نیز توصیه می‌کند از محصولاتی استفاده کنید که حاوی ویتامین A یا گلیکولیک اسید باشد: «این محصولات، برای بستن منافذ باز پوست بسیار موثر هستند. همچنین در کاهش باکتری‌ها و چربی پوست که مهمترین علت پیدایش آکنه هستند نقش به سزایی دارند.»

گام چهارم: پاکسازی
علاوه بر استفاده از شوینده‌ی مناسب برای پوست‌های مستعد آکنه، دکتر جالیمان به استفاده از یک سیستم پاکسازی توصیه می‌کند که ابزاری کلیدی برای لایه برداری صورت است.

بر اساس گفته های نومان، سیستم پاکسازی میزان چربی پوست را کاهش می‌دهد، منافذ پوست را باز کرده و نواقص پوستی را ازبین می برد. با این روش افراد می‌توانند میزان جذب داروهای ضد آکنه‌ی خود را به حداکثر برسانند، PH پوستشان را نرمال نگاه دارند و پوست ملتهب و مستعد آکنه‌ی خود را بهسازی کنند.

گام پنجم: پوستتان را لطیف نگه دارید
واتی توصیه می‌کند پس از شستشوی پوستتان از یک مرطوب کننده‌ی فاقد چربی استفاده کنید. از مرطوب کننده های چرب خودداری کنید. هدف این است که رطوبت پوستتان را حفظ کنید بی آنکه به میزان چربی آن بیفزایید.

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 186 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:15

فواید شگفت انگیز کدو سبز

کدو خواص فوق العاده‌ای دارد. کالری اندک و مواد مغذی چشمگیر موجود در آن انگیزه‌ی زیادی برای مصرف ایجاد می‌کند. در این مطلب نگاهی گذرا به این سبزی می‌اندازیم.

کدو کم کالری است

کدو از ۹۴ درصد آب تشکیل شده و یکی از سبزیجات کم کالری محسوب می‌شود. یک سهم غذایی (۲۵۰ میلی لیتر معادل یک لیوان) کدوی خرد شده‌ی خام کمتر از ۲۰ کالری وارد بدن می‌کند و در عین حال ۲۸ میلی‌گرم اسیدفولیک دارد. این میزان حدود ۷ در صد نیاز روزانه‌ی یک فرد بزرگسال به این ویتامین را تأمین می‌کند. ناگفته نماند که همین میزان کدو حاوی ۱۲ میلی‌گرم ویتامین C و ۲۵۰ میلی‌گرم پتاسیم دارد.

کدو حاوی بتاکاروتن

کدو حاوی میزان قابل توجهی بتاکاروتن است. البته نه به اندازه ی بتاکاروتن موجود در کدو تنبل. با این حال کدو سبز نیز منبع خوب این آنتی‌اکسیدان محسوب می‌شود. یادتان باشد که گرفتن پوست کدو باعث از بین رفتن این آنتی اکسیدان می‌شود.

کدو یک سبزی چند منظوره

طعم کدو به گونه‌ای است که می‌توان از آن در انواع غذاها استفاده کرد. کدو با گوجه فرنگی طعم خوبی ایجاد می‌کند و برای تهیه‌ی لازانیای سبزیجات و غیره فوق‌العاده است. حتی می‌توانید آن را رنده کرده و با ماست میل کنید.

می شود کدو را خام خورد

کدو یکی از آن سبزیجات تر و تازه‌ای است که خام نیز مصرف می‌شود. کدوی خام برای تهیه ی سالادها بسیار مناسب است. افرادی که رژیم گرفته‌اند می‌توانند آن را حلقه حلقه کرده و به عنوان میان وعده میل کنند.

کدو هر چه کوچک تر بهتر

برخی از کدوها بسیار بزرگ می‌شوند. البته می‌توان از آنها نیز استفاده کرد. اما هرچه کدوها کوچکتر باشند بهتر است. چون هرچه بزرگتر بشوند طعم خود را از دست می‌دهند.

مراقب باشید کدو زود خراب می‌شود

در حین خرید دقت کنید و کدوهایی را انتخاب کنید که سفت هستند و زمانی که آنها را در دست می‌گیرید سنگین به نظر می‌آیند. یادتان باشد کدوها را تازه به تازه مصرف کنید. چون نگهداری چند روزه‌ی آنها در یخچال باعث می‌شود زود خراب شوند.

پیامبر صلی‌الله علیه و آله: عَلَیْکُمْ بِالدُّبّاءِ فَاِنَّهُ یُذَکِّی الْعَقْلَ وَ یَزیدُ فِی الدِّماغِ. کدو بخورید، چرا که عقل را تیز و (کارایی) مغز را زیاد می‌کند. بحارالانوار (ط-بیروت) ج ۶۳، ص ۲۲۹٫

سایت تفریحی سرگرمی...
ما را در سایت سایت تفریحی سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار pride بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:52